مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 23:552023-06-19اقتصادي

فعالیت 18 واحد سورتینگ و بسته بندی محصولات کشاورزی در آستارا


فرماندار آستارا از فعالیت 18 واحد سورتینگ و بسته بندی محصولات کشاورزی و چهار واحد سردخانه با ظرفیت 13 هزار تن در این شهرستان مرزی خبر داد.

- ایسنا/گیلان فرماندار آستارا از فعالیت 18 واحد سورتینگ و بسته بندی محصولات کشاورزی و چهار واحد سردخانه با ظرفیت 13 هزار تن در این شهرستان مرزی خبر داد.

عنایت رضایی پور امروز در جریان بازدید از یکی از واحدهای فعال سورتینگ و بسته بندی محصولات کشاورزی از جمله سیر که پیش از صادرات به کشورهای خارجی به صورت استاندارد در شهرستان آستارا بسته بندی می شود، در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: موقعیت مرزی و امکان صادرات کالا به خارج از کشور موجب شکل گیری مراکز فعال سورتینگ یا بسته بندی محصولات کشاورزی با اشتغالزایی قابل توجه در آستارا شده است و حمایت از آنها و توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی می تواند بیکاری را در این شهرستان ریشه کن کند.

وی با بیان اینکه توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی در آستارا به لحاظ قابلیت مرزی آن ضروری است و با تعدد مراکز و افزایش رقابت، کیفیت بسته بندی و محصولات صادراتی نیز افزایش خواهد یافت، افزود: آستارا به لحاظ موقعیت مرزی خود به عنوان یکی از پایگاه های مهم در زمینه صادرات محصولات کشاورزی در سطح کشور محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 18 واحد سورتینگ و بسته بندی محصولات کشاورزی در آستارا

فعالیت 18 واحد سورتینگ و بسته بندی محصولات کشاورزی در آستارا